https://www.facebook.com/MarinaNezbailo

вівторок, 12 січня 2021 р.

Книги з чудовими історіями для дітей 📕😏

В сучасному світі поняття дружби переросло в щось абстрактне, оскільки інформаційні технології нівелювали стосунки між людьми. Але чи може комп’ютер замінити реальне потискання руки, посмішку та пораду? Так само, як віртуальний друг, на відміну від реального, навряд чи зможе прийти на допомогу у важку хвилину. Тому пропонуємо декілька книг про дружбу та любов – можливо, саме вони допоможуть вашим дітям переглянути своє оточення та отримати вірного та відданого друга на все життя. Ці книжечки є у фонді нашої книгозбірні.

 

Книги про дружбу приваблюють своїми теплими та щирими історіями. «Велика книга для маленьких друзів» - це та книга, яку ваш малюк прочитає із великим задоволенням. Вона розповідає про пригоди лисенятка та його друзів. Лисеня потрапляє в історії, які дуже схожі на реальні ситуації, в яких може опинитися дитина. Вона викликає масу запитань про порівняння правильності своїх вчинків та вчинків своїх друзів із лісовими, як вірно вчинити у кожній конкретній ситуації. Особливо викликає інтерес розповідь про те, чому потрібно допомагати всім, допомагати тому, хто в біді – навіть, якщо він тобі не друг.

Сучасний роман про кохання, який неймовірно популярний у всьому світі та який читають абсолютно усі підлітки – це «Елеанор і Парк». Елеанор – дівчина-підліток із неблагополучної багатодітної родини, трішки дивна, носить мішкуватий одяг, щоб приховати повноту. Родина в неї бідна, а вітчим – справжній тиран. Парк живе у щасливій родині, в якій батьки люблять один одного і завжди готові підтримати. Він має азіатську зовнішність. Герої знайомляться у шкільному автобусі та починають спілкуватися. Поступово їхні стосунки стають більш романтичними.

Книги для підлітків українською мовою надзвичайно важливо підібрати так, щоб вони були легкими для читання та не змусили нудьгувати. Книга «Диваки і зануди» є черговим шедевром Ульфа Старка у жанрі підліткової літератури. У ній він зачіпає вічну тему батьків і дітей. Це історія про світ очима дитини, про взаємини в родині. Книга добра, чудова та позитивна, неймовірно дивна та затишна історія.




1 коментар:

  1. Я розлучилася з чоловіком три роки тому. Між нами не було спілкування. Сім’ї та друзі порадили мені не забути про шлюб і рухатися далі у своєму житті. Я не хотіла вийти заміж за когось іншого, тому що в глибині душі я все ще люблю свого чоловіка. Я так сильно страждала від болю та розгубленості, що прочитала в Інтернеті рекомендацію про те, як доктор Алаба возз’єднав розірваний шлюб за допомогою своїх духовних сил. Я постійно читав так багато свідчень про те, як він допоміг покласти край розлученню та повернути колишніх коханих людей, і моя віра відновилася. Мені слід негайно зв’язатися з доктором Алабою через кілька хвилин, він відповів мені і дав інструкції, що робити. Після того, як я виконала необхідну вимогу через два дні після ритуалу, заклинання змінило моє життя навколо мого чоловіка, щоб більше не зв’язуватися зі мною. Два роки подзвонили мені серед ночі, плачучи і вибачаючись, що це справа рук демонів, тому я досі дивуюся цьому диву, тому прощаю його. Тепер мій шлюб у рівновазі. Ритуал Дралаба спрацював чудово, а шлюб міцніший, ніж раніше, і ніщо не зможе нас знову розлучити. Я відвідав стільки сайтів, на яких шукав допомоги, це було безнадійно, поки я не зв'язався з Дралабою, справжнім чоловіком, який допоміг мені відновити мій розірваний шлюб, якщо у вас є подібна проблема у вашому шлюбі, ви хочете, щоб ваш чоловік або дружина знову полюбили вас . , У вас є хтось, кого ви любите, і ви хочете, щоб він або вона любили вас у відповідь, у вашому житті є виклик, шаблон заклинання доктора Алаби - це рішення і відповідь на вашу проблему, WhatsApp / Viber з його номером телефону: +1(425) 477-2744, зв'яжіться з ним сьогодні, надіславши електронного листа на адресу dralaba3000@gmail.com Не дозволяйте нікому забрати у вас вашого чоловіка.

    ВідповістиВидалити